Palume Teie abi Tartu Ülikooli kunstimuuseumi teenuste kvaliteedi hindamisel. Küsimustikule vastamine võtab aega 5-7 minutit. Täname! Ürituse toimumise aeg (kuupäev ja kellaaeg) * Toimunud üritus oli * vastuvõtt konverents/seminar isiklik tähtpäev (juubel, pulm) muu Kas eelinfo TÜ kunstimuuseumi ruumide kasutamisvõimaluste kohta oli Teie arvates piisav? * jah, eelinfo oli piisav eelinfo oli osaliselt piisav ei, eelinfo ei olnud piisav Kui vastasite eelmisele küsimusele, et eelinfo ei olnud mingis osas piisav, siis palun tooge välja millises. Kust Te TÜ kunstimuuseumi ruumide rentimise võimaluse kohta informatsiooni saite? * Kas TÜ kunstimuuseumi ruumide broneerimissüsteem oli Teie arvates mugav? * jah, broneerimissüsteem oli mugav ei, broneerimissüsteem ei olnud mugav Kui vastasite eelmisele küsimusele, et broneerimissüsteem oli ebamugav, siis palun tooge välja miks. Kas ürituse ettevalmistamise käigus saite Te TÜ kunstimuuseumilt piisavalt vajalikku infot, nõuandeid ja abi? * jah, info ja abi oli piisav esines mõningaid puudujääke ei, info ja abi ei olnud piisavad Kui vastasite eelmisele küsimusele, et ettevalmistamise käigus saadud info, nõuanded ja abi olid mingis osas ebapiisavad, siis palun tooge välja millises. Miks otsustasite just selle ruumi kasutamise kasuks? * tegemist on Tartu ühe ainulaadsema saaliga üritus haakus hästi TÜ kunstimuuseumi temaatika ja väljapanekuga hinna ja kvaliteedi suhe oli hea muu põhjus Kui vastasite eelmisele küsimusele "muu põhjus", siis märkige palun mis. Kas ruumi rentimise hinna ja kvaliteedi suhe oli Teie arvates paigas? * jah, hinna ja kvaliteedi suhe oli paigas ei, hinna ja kvaliteedi suhe ei olnud paigas Kui vastasite eelmisele küsimusele, et hinna ja kvaliteedi suhe ei olnud paigas, siis palun tooge välja miks. Kas ürituse ajal esines tõrkeid või probleeme? * ei, tõrkeid ja probleeme ei esinenud jah, tõrkeid ja probleeme esines Kui vastasite eelmisele küsimusele, et tõrkeid ja probleeme esines, siis palun tooge välja milliseid. Kui probleeme ja tõrkeid esines, siis kuidas need TÜ kunstimuuseumi poolt lahendati? esinenud tõrked lahendati kiirelt ja professionaalselt esinenud tõrked lahendati, aga selleks kulus liiga palju aega esinenud tõrked jäid muuseumi poolt lahendamata Kas TÜ kunstimuuseumi ruumide üldilme oli esinduslik? * jah, saali üldilme oli esinduslik ei, saali üldilme ei olnud esinduslik Kui vastasite eelmisele küsimusele, et saali üldilme ei olnud esinduslik, siis palun tooge välja miks. Kui Te kasutasite esitlustehnikat, siis kuidas see toimis? esitlustehnika toimis kogu ürituse vältel laitmatult üldiselt esitlustehnika toimis, kuid esines ka väiksemaid tõrkeid, mis jooksvalt lahendati esitlustehnika toimis, kuid esines tõrkeid, mis valmistasid korraldajatele ebamugavust esitlustehnika ei toiminud Kas Te kasutasite lisaks ruumirendile ka mingisugust lisateenust? * jah, kasutasime ka lisateenust ei, me ei kasutanud lisateenuseid Kui Te kasutasite mingisuguseid lisateenuseid, siis palun tooge välja milliseid. Kas Te tundsite mõnest lisateenusest või võimalusest puudust? * ei, kõik vajalik oli olemas jah, tundsin puudust Kui vastasite eelmisele küsimusele, et tundsite mõnest lisateenusest või võimalusest puudust, siis palun tooge välja millisest. Kuidas hindate muuseumi personali professionaalsust ja valmisolekut? * 5 (väga hea) 4 3 2 1 (väga halb) Kuidas hindate oma kogemust TÜ kunstimuuseumi ruumide kasutamisel? * 5 (väga hea) 4 3 2 1 (väga halb) Kas soovitaksite TÜ kunstimuuseumi ruumide kasutamist ka oma kolleegidele, sõpradele ja tuttavatele? * jah, soovitaksin võib-olla soovitaksin ei soovitaks Kui vastasite eelmisele küsimusele, et Te ei soovitaks TÜ kunstimuuseumi ruumide kasutamist oma kolleegidele, tuttavatatele ja sõpradele, siis palun märkige miks. Mida peaksime Teie arvates TÜ kunstimuuseumi ruumide rendivõimaluste juures arendama? Mis kood on pildil? * Sisesta pildil olev kood.